Du har en funktion med glemt adgangskode i kundelogin-sektionen. Klik blot her, og indtast din e-mail. Du får tilsendt en e-mail med et link til at nulstille din adgangskode.
Vores sider er optimeret til de aktuelle versioner af følgende browsere: Safari, Chrome, Firefox og Edge.
Vi kan desværre ikke garantere, at siderne fungerer korrekt med andre browsere eller versioner, der ikke er opdaterede.
- Slet dine cookies og historik i dine browserindstillinger. - Tjek, om dit kreditkort er aktiveret til 3D Secure-processen, hvis du vil betale med kreditkort. - Hvis du er logget ind på din kundekonto, bedes du logge ud og afgive din bestilling som gæst. Hvis ingen af disse tips hjælper, er du velkommen til at kontakte hej@ankerkraut.dk.
Bestilling
Så længe pakken endnu ikke er sendt, er næsten alt muligt. Send en e-mail til hej@ankerkraut.dk
Fortrydelsesretten gælder for alle bestillinger: Du har ret til at annullere denne kontrakt inden for 14 dage uden at angive en grund. Fortrydelsesfristen er 14 dage fra den dag, hvor du eller en tredjepart, som ikke er speditør, modtog de sidste varer. For at benytte din fortrydelsesret bedes du sende os en e-mail i god tid.
Returneringen er for egen regning – du kan downloade fortrydelsesformularen her. Ved betaling med kreditkort eller ved forudbetaling skal du indtaste de sidste fire cifre på kreditkortet eller IBAN-nummeret.
Læg formularen i pakken, så behandlingen kan foregå så hurtigt som muligt.
Nej! Du kan bestille så meget eller så lidt, som dit hjerte begærer, uanset om det er en genbestilling af din yndlingsblanding eller du har fundet nye produkter til at ændre krydderierne derhjemme.
Måske var din e-mailadresse forkert, eller der var forbindelsesproblemer i bestillingsprocessen. Af og til ender ordrebekræftelserne i spammappen.
Hvis du ikke kan finde nogen e-mail der, er du velkommen til at kontakte vores kundeservice.
Så længe din ordre endnu ikke er registreret som betalt i vores system, kan vi tilføje en glemt artikel manuelt. Hvis den allerede er betalt, er det desværre ikke muligt, da vi har automatiserede processer.
Vi tilbyder desværre ikke gaveindpakning!
Betaling
Vi accepterer PayPal og kreditkort.
Køb på kredit er ikke muligt.
Fakturaen kan fås ved henvendelse til vores kundeservice.
Det afhænger af betalingsmetoden. I de fleste tilfælde trækkes pengene med det samme.
Hvis du ønsker at betale med kreditkort, kan et såkaldt "3D-Secure-vindue" dukke op under dataindtastningen (eller efterfølgende). Du vil så blive omdirigeret til en side i din kortudstedende bank, hvor du skal indtaste din særlige adgangskode (som du har aftalt med din bank) eller en pinkode og om nødvendigt et TAN. Hvis du har spørgsmål til dette, eller hvis du ikke kender adgangskoden/pinkoden, bedes du kontakte din bank (som du modtog kreditkortet fra) direkte. Efter indtastning af 3D Secure-adgangskoden (3D Secure PIN-koden) vil din betalingsproces blive udført, og du vil blive dirigeret til Ankerkrauts ordrebekræftelsesside. I 3D Secure-vinduet har du mulighed for at tilføje Ankerkraut til din liste over troværdige forhandlere og dermed undlade en ekstra betalingsgodkendelse.
Levering
Din pakke sendes automatisk tilbage til os. Tjek venligst de kontaktoplysninger, du har angivet. Ellers bedes du give os de korrekte data på hej@ankerkraut.dk, og din pakke vil straks blive afsendt igen. Min pakke kunne ikke leveres. Hvad sker der nu, og hvordan får jeg min bestilling?
Det er på nuværende tidspunkt desværre ikke muligt.
Så snart din bestilling er blevet afsendt, modtager du et sporings-id fra DHL via e-mail. Har du ikke modtaget et sporingsnummer, eller er pakken forsvundet? Kontakt os, så hjælper vi dig videre.
Alle oplysninger om forsendelsesomkostninger kan du finde her. Vores råd: Ved en ordreværdi på mindst 350 kr er der ingen forsendelsesomkostninger i Danmark!
Vi leverer til Tyskland, Østrig, Belgien, Frankrig, Italien, Luxembourg, Holland, Portugal, Sverige, Spanien og Rumænien fra vores butik ankerkraut.de Vi leverer også til Schweiz og har vores egen butik der: ankerkraut.ch
Vi bestræber os altid på at få din pakke afsendt så hurtigt som muligt. Og normalt ankommer din pakke efter 5-7 hverdage. Men der forekommer også tidspunkter, hvor vi modtager et enormt antal uventede bestillinger. Det kan derfor hænde, at din pakke er lidt længere undervejs og ankommer inden for 10 hverdage. Vi producerer nye varer hver dag, hvorfor forsendelsen desværre kan blive kortvarigt forsinket på grund af efterproduktion. Så snart din pakke er på vej, vil du blive informeret via e-mail.
Det er desværre ikke muligt, efter at bestillingen er afsluttet online.
Rabat- og kuponkoder
Du kan kun indtaste én rabatkode pr. bestilling. Rabatkoder kan desværre ikke kombineres og gælder heller ikke for nonfoodvarer, tilbehør, sæt, gaver, julekalendere, tredjepartsvarer og varer, der allerede er nedsat.
1. Indløs rabatkoden ved hjælp af det angivne felt, når du bestiller. 2. Gennemfør din bestilling med forudbetaling. 3. Svar på ordrebekræftelsen med din gavekortkode og det tilsvarende beløb. 4. Du modtager herefter en ny ordrebekræftelse, som du kan bruge til at foretage overførslen.
Tip: Hvis du kun betaler med et gavekort og falder under vores grænse på 350 DKK for gratis fragt, refunderer vi naturligvis stadig forsendelsesomkostningerne. Du skal blot bemærke dette på ordrebekræftelsen.
Nej, det er i øjeblikket ikke muligt af tekniske årsager. Indløs hele saldoen på din kupon. Hvis du har en lavere ordreværdi, vil hele kreditten på din kupon stadig blive indløst.
- Rabatkoden eller kuponen er udløbet. - Der er desværre intet tilgodehavende tilbage på din kupon. - Rabatkoden gælder ikke for produkterne i din indkøbskurv. Undtaget er nonfoodvarer, tilbehør, sæt, gaver, julekalendere, tredjepartsvarer og allerede nedsatte varer. - Måske blev der ikke klikket på knappen "Indløs rabatkode"? Hvis du har spørgsmål, bedes du kontakte kundeservice pr. e-mail.
Vores rabatkampagner planlægges med uregelmæssige mellemrum og med forskelligt omfang. Uanset ordreværdien lægger forsendelsesafdelingen rabatkoderne (flyer) sammen med forsendelserne, så længe lager haves.
Når du går til betaling (kassen) kan du indtaste rabatkoder og kuponer under "Indløs rabatkode". Aktivér venligst koden derefter ved at klikke på knappen >>Indløs rabatkode<<, og så kan du bruge din rabat eller kupon. Hvis du har flere kuponer, bedes du kontakte vores kundeservice.
Rabatkoder reducerer kun varens værdi.
Alt om vores produkter
I Tyskland er der strenge lovregler for, hvilke fødevarer der må kaldes økologiske, og hvilke der ikke må. I hele forsyningskæden skal alle, der kommer i kontakt med varerne, være økologisk certificerede og kunne bevise det. Vi arbejder aktivt på gradvist at få denne standard officielt bekræftet for alle vores produkter. I denne video vil vi gerne forklare præcist, hvordan det fungerer!
Vi afstår bevidst fra at bruge nogen form for tilsætningsstoffer og stoffer, der modvirker sammenklumpning, i vores krydderier og krydderiblandinger. Glasset indeholder kun det, der står på det! Desværre kan det derfor i sjældne tilfælde ske, at vores krydderier danner klumper. Men det gør dem ikke dårlige eller mindre spiselige! I denne video kan du se, hvordan du kan forebygge dette og gøre dit krydderi fri for klumper igen.
På vores glas finder du altid en holdbarhedsdato, som du kan bruge som guide. Ikke desto mindre er krydderierne som regel gode i længere tid. Som regel kan du stole på dine sanser og blot se nærmere på krydderiet: Hvis det lugter og smager uændret, kan du normalt bruge det uden betænkeligheder. I sjældne tilfælde kan vores krydderier danne klumper. Du kan finde ud af hvorfor, og hvad du kan gøre ved det, i denne video: Hvorfor klumper krydderier sammen? Nogle ingredienser, såsom paprikapulver, er følsomme over for lys og kan miste farve over tid. I det tilfælde hjælper det at beskytte glasset mod direkte sollys og af og til ryste det kraftigt. Se vores video for flere oplysninger og tips!
Søg efter din krydderiblanding i butikken. På produktsiden finder du en forbrugsanbefaling og som regel også på glasset.
Smag og behag er som bekendt meget forskellige, og derfor anbefaler vi altid, at du selv prøver :)
Vi bruger hverken råvarer, der indeholder gluten, i vores produktion eller tilsætter gluten, hvorfor vi anser vores krydderier for at være glutenfri. Da vi ikke kan udelukke kontaminering af de leverede råvarer og ikke får testet vores blandinger regelmæssigt for gluten, ønsker vi ikke at erklære vores produkter glutenfri i henhold til lovgivningen (FORORDNING (EF) nr. 41/2009).
Vi bruger ikke laktoseholdige ingredienser i vores produktion. Da vi ikke bruger tilsætningsstoffer, finder du heller ingen laktosebindere eller lignende i vores krydderier og blandinger.
Det drejer sig om friske råvarer. Holdbarhedsdatoen er så kort, fordi produktet indeholder frugter – de bliver ikke dårlige så hurtigt, men kan stivne. Denne procedure er valgt af hensyn til kvalitetssikring.
150 ml (170 ml uden kork) - højde ca. 10,5 cm (med kork); diameter ca. 6 cm Stort glas med kork 300 ml (330 ml uden kork) - højde ca. 14 cm (med kork), diameter ca. 7 cm.
300 ml – højde 12,5 cm (med låg), diameter 6,5 cm.
Vi er i øjeblikket ikke i stand til at sende prøver.
Vores teer indeholder en række lækre ingredienser, såsom: blomster, nødder, krydderier, frø eller frugt – for eksempel tørret dragefrugt, der bruges i teen Ankerblüte. Denne frugt, der også kaldes pitahaya eller pitaya, kommer i øvrigt fra kaktusfamilien. For det europæiske øje (planten kommer oprindeligt fra Mellem- og Sydamerika) ser den nogle gange lidt "mærkelig" ud, fordi det tørrede frugtkød kan være dækket af et slags "hvidt lag" på grund af den krystalliserende, naturlige fruktose.
Så bliv ikke overrasket, men nyd blot: Sådan "skal det være", og det smager vidunderligt :-)
Forespørgsel om brugsrettigheder til indhold på sociale medier
For det første skal du have en stor TAK, hvis vi må bruge dit indhold. Hvis du giver os tilladelse til at bruge dit indhold, kan vi bruge det til forskellige markedsføringsformål. Billeder og videoer, der stammer direkte fra vores fællesskab, er simpelthen mere autentiske. Ankerkraut-mærket er i sidste ende afhængig af de erfaringer, som vores fans og kunder har med det. Vi vil gerne dele disse erfaringer med vores produkter med andre mennesker. For eksempel vil vi præsentere dit indhold her på vores hjemmeside i billedgallerier. Dine billeder og videoer kan også være meget inspirerende for andre Ankerkraut-kanaler såsom vores nyhedsbrev, Facebook, Instagram, som produktbillede eller på Amazon. Vi gør os naturligvis store anstrengelser for altid at nævne dit navn eller kontonavn, så alle ved, hvem der har skabt dette fantastiske indhold! Du kan finde alle oplysninger og de nøjagtige licensbetingelser på https://sqln.io/anker?lang=de.
Vil du give os tilladelse til at bruge dit indhold? Det er vi glade for! Hvis vi har spurgt dig om tilladelse at bruge dit indhold, skal du bare svare direkte på vores kommentar med en kommentar. Så skriver du bare "#yesankerkraut", så ved vi, at vi kan starte!
Svar os ikke i direkte beskeder, via e-mail eller på nogen anden måde, da vi i givet fald ikke vil være i stand til at evaluere dit samtykke. Kun en kommentar under dit opslag med hashtagget #yesankerkraut er et gyldigt samtykke.
TAK!
Instagram har fastsat et maksimalt antal hashtags for opslag, som ikke må overskrides direkte under opslaget i beskrivelsen og i kommentarerne. Hvis der allerede er brugt mere end 30 hashtags under dit indhold, har du overskredet det maksimale antal ved at svare #yesankerkraut på vores kommentar, og du modtager en fejlmeddelelse. Hvis du sletter et andet hashtag under dit opslag, kan du bruge hashtags igen.
Vores partnere fra en lang række områder er professionelle til at skabe godt indhold. Vi ville derfor blive glade, hvis vi officielt kunne bruge dit materiale til vores markedsføringsformål. Et eksisterende forretningsforhold er dog ikke tilstrækkeligt, selvom man måske kunne tro det. Vi har også brug for, at du kommenterer under billeder/videoer med hashtagget #yesankerkraut. Så bliv ikke overrasket, hvis vi spørger dig om dit indhold på sociale medier, selvom vi allerede samarbejder.
Bliv ikke overrasket, hvis vi anmoder om flere af dine billeder eller videoer individuelt – tag det som et kompliment! Af juridiske årsager skal vi have en godkendelse med hashtagget for hvert enkelt billede, så vi kan beskytte os selv og dig. På den måde kan det præcist spores, hvilket indhold vi rent faktisk kan bruge.
Vi forstår godt, at du gerne vil informeres, hvis og hvornår vi har brugt dit billede/din video. Men da dit indhold vises automatisk på vores hjemmeside (se venligst punktet "Hvad bruger Ankerkraut mit indhold til"), er det ikke muligt for os at give dig besked, når vi bruger dit indhold. Vi nævner dog altid din Instagram-profil, enten i indholdsteaseren (billedgalleriet) eller direkte på billedet/videoen, f.eks. når vi bruger dem som produktbilleder.
Som altid: fairplay! Vi skal være sikre på, at du er voksen (dvs. over 18 år) og ikke krænker nogen tredjeparts rettigheder. Billeder og videoer, som du deler på sociale medier, skal være dit eget arbejde, hvis du angiver dem som sådan. Det betyder også, at det kun er personer, der har givet samtykke til offentliggørelse af indholdet, der kan ses på billederne/videoerne. Med hashtagget #yesankerkraut forsikrer du os om, at disse vigtige regler bliver overholdt. Du kan finde ud af mere om licensaftalerne og betingelserne på https://sqln.io/anker?lang=de.
Hvis du ikke længere ønsker, at vi skal bruge dit indhold, bedes du sende en e-mail til marketing@ankerkraut.de med emnet "Jeg ønsker ikke længere, at I bruger mit indhold". Husk altid at tilføje dit Instagram-brugernavn og gerne også skærmbilleder af det indhold, du henviser til, så vi kan fjerne det.
Hos Ankerkraut bliver vi glade, hvis du offentliggør dine kommentarer, billeder, videoer og links på vores fansider! Vi ønsker også at være ansvarlige med vores indhold på vores sociale mediekanaler, så vi bør alle tage følgende punkter i betragtning: • Intet ulovligt, pornografisk, xenofobisk eller racistisk indhold, indlæg, links og vedhæftede filer • Ingen personlige fornærmelser og ingen diskrimination, f.eks. baseret på oprindelse, religion eller politiske holdninger. • Ingen spam-e-mails, ingen reklamer for tredjeparter • Ingen opmuntring til at handle uansvarligt eller farligt • Ingen krænkelse af ophavsretten (fotos, grafik osv.) • Ingen kommentarer eller billeder, der indeholder fornærmende eller stødende sprog eller gestusser. • Generelt: Overhold etikette og brugsbetingelser for sociale medier Finder vi indlæg med sådant eller lignende indhold på fansiden, sletter vi dem med det samme og uden forudgående kontakt.